Sudeći po komunikaciji koja je procurela u javnost, ratno vazduhoplovstvo, ili bar jedan deo ljudi u njemu, znao je da je avion suštinski nebezbedan.
Dva nastupa italijanskih test pilota na batajničkom aeromitingu ponovo su ostavili posetioce i stručnu publiku bez daha.
Detaljniji osvrt i utisci sa najvećeg aeromitinga u Srbiji ove letačke sezone. Šta smo očekivali, šta smo dobili, ko je oduševio i koje propuste ne smemo ignorisati.
Gipen ipak nastupa na aeromitingu Batajnica 2012. Mađari dolaze sa svojom letelicom, SAAB i dalje nije zainteresovan za ovo tržište.
MiG-29M2 sleteo je danas na aerodrom Batajnica oko 14h. Njegova posada sutra uvežbava nastup u vazduhu. RSK MiG za Tango Six: „Spremni smo da podržimo naše tradicionalne evropske partnere“.
Direktorat Civilinog Vazduhoplovstva objavio je juče preliminarni izveštaj, odnosno informaciju o udesu koji se dogodio u nedelju u ataru sela Ratari kod Obrenovca.
[VIDEO REPORTAŽA] Tango Six u Jatovom „Novembar Delti“. O poslednjim rezultatima pričamo sa direktorom prodaje Jata za Balkan i Zapadnu Evropu.
Da li se u nabavku novih helikoptera za Vojsku Srbije krenulo bez raspisivanja tendera? Zbog čega je odluka o kupovini naizgled jeftinije opcije na kraju mogla da bude skuplja?
Najnoviji komentari
Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.
ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
Aleksa, nema problema. Ako je trpanje ako se nešto prokomentariše jednom u šest meseci, ili godinu dana, neću raditi ni to. Gospodina mehaničara sam znao lično, porodice su nam bile kućni prijatelji, na žalost je pokojni, nije umeo ništa da uradi ni na svom, ni na bilo kom drugom autu, osim na par kamiona za…
Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
Ne ometa se to lako a i Francuzi imaju sopstvenih interesa po tom svetu pa su i ovaj mir dogovorili sa Libanom kojeg koliko toliko štite. Nije sve to crno belo.
алекса na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
ikim - "vojnog mehaničara, koji je umeo da odradi generalku na motoru TAM-150, ali je morao da zove svog kolegu da mu rešava mehaničke probleme na Zastavi 101 (pričam o 80-tim godinama prošlog veka). Jebeš takvog mehanničara" Са овим си рекао све о свом знању. Ништа не знаш, а волиш да се трпаш. Свака ти…
max na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
Jako ovisno što smatrate pod "hipersonična rakete". Mnoge balističke rakete lete hipsersonično još od 1950tih, slično kao današnje ruske kojim se toliko hvale a zapravo ima samo brzinu. Ali još nitko nije uspio napraviti "pravu" hipersoničnu raketu, koja bi osim brzine >mach5 trebala biti potpuno upravljiva, postići visinu, koristiti hipsersonični motor (tipa scramjet), preciznost, stealth…