Deo content tima jednog od najpopularnijih globalnih web servisa FlightRadar 24 posetio je Beograd i Jat Tehniku kako bi snimili 20-minutnu reportažu o procesu konverzije drugog Boinga 767-3Q8(ER) trenutne registracije VQ-BTQ u srpskom MRO-u.
Kako je Tango Six prvi javio početkom avgusta, Jat Tehnika je kompletirala svoju inauguralnu konverziju za šest meseci. Kako se može čuti u video reportaži Flightradara, kompanija planira da drugu letelicu završi za četiri meseca.
Flajt radarac je obišao i engine shop Jat Tehnike kao i sramotu srpskog vazduhoplovstva, koju stranci verovatno karakterišu kao interesantnu egzotiku, nekadašnje Jatove Boinge koji i dalje trunu, neevakusiani, pored velikog hangara.
Flightradar 24, pored svog glavnog web servisa od sadržaja, osim YouTube kanala, vodi blog ali i interesantan podcast.
Kako je Tango Six eskluzivno obradio u martu, jedna od direktorki zadužena za tehnologiju u švedskoj kompaniji je Srpkinja poreklom.
Pogledajte ovu interesantnu video reportažu:
Marko M
Bas je interesantan video!
Bas su u losem stanju AKF i ANP, neznam koji je onaj beli B727?
Rodney Marinkovic
Ne sumnjam u sposobnost osoblja u remontu i odrzavanju motora u takvim uslovima. Medjutim da se videti sredina iz osamdesetih godina proslog veka. Ocigledno da vlasnik JAT Tehnike nije investirao mnogo u unapredjenje uslova. Posmatrajuci tamne prostorije remontnog centra motora. Kao i odeljenja procesnih sluzbi…


Da ne pominjem prolazak kroz groblje Boingovih i Daglasovih aviona iz sedamdesetih godina proslog veka. Sve decenije od kada ti stari avioni leze pored hangara i remontnog centra su lica odgovornih do danasnjeg dana. Sramota i grehota za Aerodrom Beograd sto ne menjaju imidz koji se vidi na kratkom filmu. I uticu na vlasnika ovih „fosila“ poredjanih na tarmak-u… pa makar to bilo i ministarstvo saonracaja?…
Rodney Marinkovic
Markus1463
Odličan i jako interesantan video uz jutarnju kafu. Hvala T6! Puno sreće i uspeha u daljem radu.
Критичар Критичар
Не знам где и како заврши ентеријер путничких авиона који се конвертују у теретне. Може ли се где купити нешто, седишта и слично?
Хвала.
Boris
Ovi mladi inzinjeri su fantasticni.
A MROu i vlasnicima objekata bi porucio da malo pomeri taj enterijer i izgled dalje od Severno Korejske arhitekture i atmosfere