Poseta novog direktora SMATSA-e Nišu: Kontrolni toranj na „Konstantinu Velikom“ ponovo na dnevnom redu

12. mar 2025

[EKSKLUZIVNO] CAE „full motion level D“ A320 NEO simulator isporučen Vazduhoplovnoj akademiji

4. mar 2025

IATA izveštaj o bezbednosti letenja u 2024. godini: Sedam udesa sa smrtnim ishodom u okviru 40,6 miliona bezbedno obavljenih letova

26. feb 2025

Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

10. feb 2025

Er Srbija najavila rekordni profit od 50 miliona evra: „Miki Manojlović“, „Dejan Stanković“ i još jedan A319 od sada u vlasništvu kompanije

31. jan 2025

[POSLEDNJA VEST] Viz er u Beogradu prva žrtva američkih sankcija protiv NIS-a: Od juče u 15 časova mađarska avio-kompanija prestala da toči gorivo na „Nikoli Tesli“

22. jan 2025

Vozilo koje je danas upalo na aerodrom „Nikola Tesla“ – džip sa rotacionim svetlima, sa oznakama neidentifikovanog obezbeđenja

20. jan 2025

Posledice današnjeg upada neovlašćenog automobila na platforme „Nikole Tesle“ : Privremeno zatvoren prolaz kod Jat Tehnike, DCV menja granice aerodromskih zona i njihove pristupe

20. jan 2025

[EKSKLUZIVNO] Imenovan novi direktor Kontrole letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA)

17. jan 2025

[INTERVJU] Jirži Marek za Tango Six: Ekspanzija na tržištu Kine, poslovni rezultati i razmišljanja o globalnoj avio-industriji

17. jan 2025

KLM promotivna kampanja: Jeftiniji letovi do preko 30 destinacija

12. jan 2025

Novi termini za „English language proficiency test“ u Trening centru kompanije „Prince Aviation“

11. jan 2025

Er Frans promocija: Jeftiniji letovi iz Beograda za dobar početak godine

10. jan 2025

Erbas isporučio 766 putničkih aviona u 2024. godini

10. jan 2025

[POSLEDNJA VEST] Ministarstvo obrazovanja smenilo direktora Vazduhoplovne akademije Gorana Cvijovića

29. dec 2024

IATA analiza komercijalnog avio-saobraćaja Srbije: Kako Er Srbija i civilni vazduhoplovni sektor oblikuju ekonomiju zemlje

24. dec 2024

Er Srbija i Embraer potpisali ugovor za održavanje E195 flote

19. dec 2024

KLM u svoju zemaljsku ketering flotu uveo električne kamione

16. dec 2024

[POSAO] Prvi „Otvoreni dan“ u Beogradu za pilot kadet program „Wizz Aira“: Od nule do zaposlenja u avio-kompaniji kroz program finansiranja otvoren i za građane Srbije

13. dec 2024

[POSAO] Wizz Air regrutuje u Beogradu: Otvoreni dan za pilote sa srpskim državljanstvom i srpskim ICAO dozvolama u ponedeljak 16. decembra

12. dec 2024
Flightradar 24 u Beogradu: Iza scene kargo konverzije drugog Boinga 767 u Jat Tehnici
"IKAR" je drugi Boing 767 koji će u Beogradu biti konvertovan iz putničk u kargo konfiguraciju / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Flightradar 24 u Beogradu: Iza scene kargo konverzije drugog Boinga 767 u Jat Tehnici

Deo content tima jednog od najpopularnijih globalnih web servisa FlightRadar 24 posetio je Beograd i Jat Tehniku kako bi snimili 20-minutnu reportažu o procesu konverzije drugog Boinga 767-3Q8(ER) trenutne registracije VQ-BTQ u srpskom MRO-u.

Kako je Tango Six prvi javio početkom avgusta, Jat Tehnika je kompletirala svoju inauguralnu konverziju za šest meseci. Kako se može čuti u video reportaži Flightradara, kompanija planira da drugu letelicu završi za četiri meseca.

Flajt radarac je obišao i engine shop Jat Tehnike kao i sramotu srpskog vazduhoplovstva, koju stranci verovatno karakterišu kao interesantnu egzotiku, nekadašnje Jatove Boinge koji i dalje trunu, neevakusiani, pored velikog hangara.

Flightradar 24, pored svog glavnog web servisa od sadržaja, osim YouTube kanala, vodi blog ali i interesantan podcast.

Kako je Tango Six eskluzivno obradio u martu, jedna od direktorki zadužena za tehnologiju u švedskoj kompaniji je Srpkinja poreklom.

Pogledajte ovu interesantnu video reportažu:

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Ma

Bas je interesantan video!
Bas su u losem stanju AKF i ANP, neznam koji je onaj beli B727?

Odgovori
Ro

Ne sumnjam u sposobnost osoblja u remontu i odrzavanju motora u takvim uslovima. Medjutim da se videti sredina iz osamdesetih godina proslog veka. Ocigledno da vlasnik JAT Tehnike nije investirao mnogo u unapredjenje uslova. Posmatrajuci tamne prostorije remontnog centra motora. Kao i odeljenja procesnih sluzbi…
Da ne pominjem prolazak kroz groblje Boingovih i Daglasovih aviona iz sedamdesetih godina proslog veka. Sve decenije od kada ti stari avioni leze pored hangara i remontnog centra su lica odgovornih do danasnjeg dana. Sramota i grehota za Aerodrom Beograd sto ne menjaju imidz koji se vidi na kratkom filmu. I uticu na vlasnika ovih „fosila“ poredjanih na tarmak-u… pa makar to bilo i ministarstvo saonracaja?…
Rodney Marinkovic ✈🌐🛬

Odgovori
Ma

Odličan i jako interesantan video uz jutarnju kafu. Hvala T6! Puno sreće i uspeha u daljem radu.

Odgovori
К

Не знам где и како заврши ентеријер путничких авиона који се конвертују у теретне. Може ли се где купити нешто, седишта и слично?

Хвала.

Bo

Ovi mladi inzinjeri su fantasticni.
A MROu i vlasnicima objekata bi porucio da malo pomeri taj enterijer i izgled dalje od Severno Korejske arhitekture i atmosfere

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs