Vozilo koje je danas upalo na aerodrom „Nikola Tesla“ – džip sa rotacionim svetlima, sa oznakama neidentifikovanog obezbeđenja

20. jan 2025

Posledice današnjeg upada neovlašćenog automobila na platforme „Nikole Tesle“ : Privremeno zatvoren prolaz kod Jat Tehnike, DCV menja granice aerodromskih zona i njihove pristupe

20. jan 2025

[EKSKLUZIVNO] Imenovan novi direktor Kontrole letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA)

17. jan 2025

[INTERVJU] Jirži Marek za Tango Six: Ekspanzija na tržištu Kine, poslovni rezultati i razmišljanja o globalnoj avio-industriji

17. jan 2025

KLM promotivna kampanja: Jeftiniji letovi do preko 30 destinacija

12. jan 2025

Novi termini za „English language proficiency test“ u Trening centru kompanije „Prince Aviation“

11. jan 2025

Er Frans promocija: Jeftiniji letovi iz Beograda za dobar početak godine

10. jan 2025

Erbas isporučio 766 putničkih aviona u 2024. godini

10. jan 2025

[POSLEDNJA VEST] Ministarstvo obrazovanja smenilo direktora Vazduhoplovne akademije Gorana Cvijovića

29. dec 2024

IATA analiza komercijalnog avio-saobraćaja Srbije: Kako Er Srbija i civilni vazduhoplovni sektor oblikuju ekonomiju zemlje

24. dec 2024

Er Srbija i Embraer potpisali ugovor za održavanje E195 flote

19. dec 2024

KLM u svoju zemaljsku ketering flotu uveo električne kamione

16. dec 2024

[POSAO] Prvi „Otvoreni dan“ u Beogradu za pilot kadet program „Wizz Aira“: Od nule do zaposlenja u avio-kompaniji kroz program finansiranja otvoren i za građane Srbije

13. dec 2024

[POSAO] Wizz Air regrutuje u Beogradu: Otvoreni dan za pilote sa srpskim državljanstvom i srpskim ICAO dozvolama u ponedeljak 16. decembra

12. dec 2024

„Prince Aviation“ postaje prvi „Pratt & Whitney“ centar u Evropi za post rental inspekcije turboelisinih motora PW100 serije

6. dec 2024

Konferencija u Nišu posvećena većem učešću žena u inženjerstvu: „Menzies Aviation“ održao radionicu u okviru projekta

4. dec 2024

Direktor MTU-a Lars Vagner preuzima Erbas: Od Nove Pazove do rekordne profitabilnosti

4. dec 2024

Pregled srpske civilne vazduhoplovne industrije u brojkama

3. dec 2024

[ANALIZA] Najbitnije i najinteresantnije stavke u Izmenama zakona o vazdušnom saobraćaju

2. dec 2024

Američki magazin „Global Traveler“ proglasio Er Srbiju za „Najbolju avio-kompaniju u Istočnoj Evropi“ u 2024. godini

1. dec 2024
[POSLEDNJA VEST] Jat Tehnika završila drugu konverziju iz putničke u kargo konfiguraciju aviona Boing 767
Prvi konvertovani Boing 767-300ER u hangaru 2 Jat Tehnike / Foto: Jat Tehnika

[POSLEDNJA VEST] Jat Tehnika završila drugu konverziju iz putničke u kargo konfiguraciju aviona Boing 767

Kako je danas saopštila kompanija Jat Tehnika, uspešno su kompletirali drugu konverziju iz putničke u kargo konfiguraciju aviona Boing 767-300. Kako kažu iz kompanije, konverzija je urađena isključivo od strane tima Jat Tehnike, nakon prve konverzije koja je obavljena u partnerstvu sa izraelskom kompanijom IAI.

Kompanija je najavila da uskoro počinje sa konverzijom i trećeg Boinga 767 iz putničke u kargo konfiguraciju.
 

Tim Jat Tehnike koji je radio na konverziji / Foto: Jat Tehnika

Kako je kazao Milan Marčić, menadžer projekta konverzije aviona Boing 767, ključan faktor za uspeh obavljenog posla je timski rad:

– Iskustvo koje smo stekli na prvom poslu konverzije omogućilo je mom timu da poboljša metodologiju i da sa velikom pažnjom za detalje obavi kompletan proces druge konverzije. Radujemo se što uskoro počinjemo sa konverzijom i trećeg Boinga 767 u našem hangaru. –

Prva konverzija iz putničke u kargo verziju širokotrupnog aviona u istoriji najvećeg srpskog MRO-a započela je u januaru prošle godine. Završena je u avgustu a o procesu konverzije servis Flajtradar 24 je napravio interesantnu „behind the scenes“ reportažu.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Ma

Bravo za celu ekipu…

Odgovori
Jo

Čestitam

Odgovori
Dr

Bravo za ekipu, velika 0 za menagement Jat Tehnike!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs