Sećam se poslednjeg Davorinovog nastupa. Sećam se komentara pilota koji su bili svedoci opasno nedisciplinvane improvizacije od koje taj dan…
Najavom direktnih letova američkog Swift Air-a, Beograd će ponovo biti povezan sa Sjedinjenim Američkim Državama. Ovoga puta, Swift Air će…
Planovi Gripena nakon neuspeha na indijskom tenderu uključuju i nastup na više manjih tendera po očekivanom obimu narudžbina. Srbija sada…
Ministarstvo civilnog vazduhoplovstva Indije objavilo je juče završni izveštaj o udesu Boinga 737-800 Er Indija Ekspresa u kojem je poginulo…
Ljubaznošću Milice Kljajić, PR-a Vazduhoplovnog saveza Srbije, izveštaj sa skupštine Saveza održane u Utorak za Tango Six Blog: 19. aprila…
Wizz Air je otvaranjem baze na beogradskom aerodromu Nikola Tesla postao prava i direktna konkurencija nacionalnom avio-prevozniku Jat Airways-u. O…
Napomena: Ovo je takozvana preliminarna informacija o nesreći. Istraga je u toku i kao nakon poslednjeg udesa sa fatalnim posledicama…
U novom aprilskom broju Aeromagazina možete pročitati moj tekst pod naslovom „Uzletište snova“ koji će verovatno biti samo zarez u…
Najnoviji komentari
Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.
ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
Aleksa, nema problema. Ako je trpanje ako se nešto prokomentariše jednom u šest meseci, ili godinu dana, neću raditi ni to. Gospodina mehaničara sam znao lično, porodice su nam bile kućni prijatelji, na žalost je pokojni, nije umeo ništa da uradi ni na svom, ni na bilo kom drugom autu, osim na par kamiona za…
Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
Ne ometa se to lako a i Francuzi imaju sopstvenih interesa po tom svetu pa su i ovaj mir dogovorili sa Libanom kojeg koliko toliko štite. Nije sve to crno belo.
алекса na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
ikim - "vojnog mehaničara, koji je umeo da odradi generalku na motoru TAM-150, ali je morao da zove svog kolegu da mu rešava mehaničke probleme na Zastavi 101 (pričam o 80-tim godinama prošlog veka). Jebeš takvog mehanničara" Са овим си рекао све о свом знању. Ништа не знаш, а волиш да се трпаш. Свака ти…
max na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
Jako ovisno što smatrate pod "hipersonična rakete". Mnoge balističke rakete lete hipsersonično još od 1950tih, slično kao današnje ruske kojim se toliko hvale a zapravo ima samo brzinu. Ali još nitko nije uspio napraviti "pravu" hipersoničnu raketu, koja bi osim brzine >mach5 trebala biti potpuno upravljiva, postići visinu, koristiti hipsersonični motor (tipa scramjet), preciznost, stealth…