[PRVE FOTOGRAFIJE] Otvorena nova zagrada Vazduhoplovne akademije

27. jan 2023

Prvo „kargo sečenje“ Boinga 767 u Evropi: Jat Tehnika svečano obeležila početak radova na svojoj prvoj konverziji putničkog u kargo avion

26. jan 2023

Kompanija koja je u Srbiji registrovala do sada najluksuzniji Boing pauzira svoj AOC

25. jan 2023

Er Frans predstavio nove kabine na dugolinijskim letovima

20. jan 2023

Viz er pred srpskim medijima: Statistike poslovanja mađarske niskotarifne avio-kompanije

19. jan 2023

Pod vođstvom srpskog Direktorata civilnog vazduhoplovstva potpisan Memorandum o razumevanju u vazduhoplovstvu sa tri zemalje regiona

17. jan 2023

[POSLEDNJA VEST] Er Srbija objavila profit za 2022. godinu od 21 milion evra, bez subvencija

17. jan 2023

Erbas kroz testiranje novih tehnologija na mala vrata uvodi razmišljanja o autonomnom letu putničkih aviona

13. jan 2023

Ruske civilne vazduhoplovne vlasti odobrile domaći motor i krilo za putnički avion MC-21

13. jan 2023

Erbas u 2022. godini: 1078 naručenih i 661 isporučen putnički avion

12. jan 2023

Er Frans promocija za putovanja do 30. juna: „Rendez-vous“ posebni popust na avio-karte

11. jan 2023

KLM promocija za putovanja do 30. juna: „Real Deal Days“ posebni popust na avio-karte

5. jan 2023

[POSAO ZA PILOTE] Smartlinks u Beogradu, Zagrebu i Ljubljani zapošljava kapetane i kopilote za A320, A330 i B737

3. jan 2023

[POSLEDNJA VEST] Vlada Crne Gore imenovala novog v.d. direktora Er Montenegra

15. dec 2022

Završena proizvodnja poslednjeg Boinga 747

14. dec 2022

Air France-KLM grupa ulaže 2 milijarde evra godišnje u nove avione kako bi smanjila emisiju CO2

8. dec 2022

Kroacija erlajns i Erbas potpisali ugovor o nabavci putničkih aviona A220

30. nov 2022

Vazduhoplovna akademija upisuje novu klasu studenata za pilotsku ATP obuku u Trening centru Vršac

23. nov 2022

Er Montenegro dobio IATA-in IOSA sertifikat

22. nov 2022

[POSLEDNJA VEST] Srbija u istom danu dobila dva Erbasa: Jednu Super Pumu i jednog Mihajla Pupina

22. nov 2022
[POSLEDNJA VEST] MTU svečano otvara svoje postrojenje u Novoj Pazovi u petak 7. oktobra
Po prvobitnoj najavi, uprkos odlaganju usled Korone, MTU otvara svoje postrojenje početkom sledećeg meseca / Foto: Jat Tehnika

[POSLEDNJA VEST] MTU svečano otvara svoje postrojenje u Novoj Pazovi u petak 7. oktobra

Kako Tango Six saznaje, postrojenje površine 22.000 kvadratnih metara nemačke kompanije MTU kod Nove Pazove za remont i repraraciju turbo-mlaznih motora i njihovih delova biće svečano otvoreno u petak 7. oktobra.

Svečanim puštanjem u rad matična kompanija MTU Aeroengines zaokružiće tako ciklus investicije u Srbiji koja je započela najavom u maju 2019. godine. Tada je najavljeno da će srpsko postrojenje, inkorporirano kroz poslovni entitet koji se zove MTU Maintenance Srbija, globalnoj mreži MTU-a dodati „oko 400.000 radnih sati remonta na godišnjem nivou“. Juna iste godine objavljena je lokacija postrojenja i mnogo širi dogovor sa državom i Vazduhoplovnom akademijom u vezi buduće obuke kadra za srpsku podružnicu.

MTU je najavio zapošljavanje najmanje 440 radnika uz naglasak da će u prvoj fazi poslovanja reparirati samo delove motora i slati ih nazad u Nemačku i druge lokacije kao deo njihovog ukupnog remonta / Foto: Jat Tehnika

Novi detalji investicije postali su poznati krajem 2019. godine kada su domaći mediji objavili aranžman kompanije sa državom. Najavljeno je da će MTU u Srbji zaposliti najmanje 440 radnika na neodređeno vreme u periodu od 2021. do 2027. godine.

Tango Six je ekskluzivno dobio priliku da čuje više detalja o budućoj strategiji zapošljavanja kompanije koja je počela i sa adekvatnom promocijom svoje buduće kadrovske politike u obrazovnom sistemu. Naš portal je pre tri dana objavio da MTU Srbija nastavlja sa potragom za vazduhoplovne inženjere različitih specijalizacija.

Polaganje kamena temeljca dogodilo se 5. jula 2021. godine, nakon kašnjenja od šest meseci zbog globalne pošasti koja je desetkovala vazduhoplovnu industriju.

MTU je u novembru 2020. godine sa Er Srbijom zaključio šestogodišnji ugovor o održavanju turbo-mlaznih motora.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Du

Da mogu da rade remont EJ200 u Srbiji, pa i da razmislimo o polovnim spanskim ili italijanskim Typhoon-ima.

Odgovori
Lj

S R E C N O

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs