iziDžet nakon Er Srbije takođe bira Erbasov DPO softver za optimizaciju snižavanja na sletanje, uštedu goriva i smanjenje emisija štetnih gasova

26. sep 2022

Erbas prodaje delove ikone vazdušnog saobraćaja, Superdžamba A380: Objavljeni datumi aukcije

24. sep 2022

[POSLEDNJA VEST] MTU svečano otvara svoje postrojenje u Novoj Pazovi u petak 7. oktobra

23. sep 2022

[POSAO] MTU Srbija zapošljava Mašinske inženjere u svom budućem postrojenju u Novoj Pazovi

20. sep 2022

[NAJAVA] ISATECH 2022: Stručni simpozijum vazduhoplovne nauke na Mašinskom fakultetu od 14. do 16. septembra

13. sep 2022

Direktor Er Srbije za Tango Six o još jednoj brzoj reakciji na potencijalni bankrot susedne avio-kompanije

13. sep 2022

[POSLEDNJA VEST] Postavljena nova skulptura Ikara na mestu Jastreba ispred zgrade Vazduhoplovne akademije na Dorćolu

5. sep 2022

Kako Er Srbiji nije eksplodirao motor na avionu prilikom poletanja iz Tivta i zbog čega nije lepo a ni korisno kao putnik pretiti izlaskom u medije

18. avg 2022

Jat Tehnika dobila sertifikate za popravku i održavanje Erbasovih A330 i A320neo kao i sertifikat za remont stajnog trapa na Boingu 737NG

15. avg 2022

[EKSKLUZIVNO] Direktor Er Srbije Jirži Marek: Povećavamo broj sedišta u kabinama, razmatramo Erbasov softver za optimizaciju prilaza, u budućnosti planiramo da naši ATR-ovi dobiju biznis klasu i lete na biogorivo

8. avg 2022

[FARNBORO 2022] Srpska vazduhoplovna industrija na sajmu u Londonu: Od Pinka do Er Srbije 

1. avg 2022

Kompanija „Belgrade Airport „: Pušteno u rad solarno postrojenje na aerodromu „Nikola Tesla“

18. jul 2022

[EKSKLUZIVNO] Er Srbija potvrdila da uzima još jedan Erbas A330, od oktobra počinje da leti za Kinu, od proleća sledeće godine i za Čikago, iznajmljuje još jedan A320

13. jul 2022

Beogradski Skaj Partner preuzeo opsluživanje Lufthanze i njenih avio-kompanija na „Tesli“: Letnja sezona kojoj se niko nije nadao

13. jul 2022

[EKSKLUZIVNO] Vazduhoplovna akademija pokrenula nabavku za A320 CEO/NEO Level D simulator i odlučila da će drugi simulator biti za Erbasov tip A220

7. jul 2022

[UMESTO PRIČE ZA 8. MART] Kako su Vera i Valentina uz ljubav prema avionima i uprkos muškaracima ostvarile svoje karijere u srpskom vazduhoplovstvu

29. jun 2022

Avion koji juče nije pao na Beograd: Šta znaju civili šta je kargo kompanija koja posluje jeftino sa starim avionima čiji motori dime

27. jun 2022

Kruševac dobio novi aerodrom: Otvorena prva nova asfaltna pista u Srbiji od 1985. godine

27. jun 2022

Još jedna proizvodnja komponenti za enterijere civilnih aviona u Hrvatskoj: Otvoreno postrojenje austrijsko-kineskog FACC-a u Jakovlju

20. jun 2022

Er Srbija izložbom fotografija obeležila jubileje srpskog vazduhoplovstva: 95 godina nacionalne avio-kompanije i 60 godina beogradskog aerodroma

17. jun 2022
[POSLEDNJA VEST] MTU svečano otvara svoje postrojenje u Novoj Pazovi u petak 7. oktobra
Po prvobitnoj najavi, uprkos odlaganju usled Korone, MTU otvara svoje postrojenje početkom sledećeg meseca / Foto: Jat Tehnika

[POSLEDNJA VEST] MTU svečano otvara svoje postrojenje u Novoj Pazovi u petak 7. oktobra

Kako Tango Six saznaje, postrojenje površine 22.000 kvadratnih metara nemačke kompanije MTU kod Nove Pazove za remont i repraraciju turbo-mlaznih motora i njihovih delova biće svečano otvoreno u petak 7. oktobra.

Svečanim puštanjem u rad matična kompanija MTU Aeroengines zaokružiće tako ciklus investicije u Srbiji koja je započela najavom u maju 2019. godine. Tada je najavljeno da će srpsko postrojenje, inkorporirano kroz poslovni entitet koji se zove MTU Maintenance Srbija, globalnoj mreži MTU-a dodati „oko 400.000 radnih sati remonta na godišnjem nivou“. Juna iste godine objavljena je lokacija postrojenja i mnogo širi dogovor sa državom i Vazduhoplovnom akademijom u vezi buduće obuke kadra za srpsku podružnicu.

MTU je najavio zapošljavanje najmanje 440 radnika uz naglasak da će u prvoj fazi poslovanja reparirati samo delove motora i slati ih nazad u Nemačku i druge lokacije kao deo njihovog ukupnog remonta / Foto: Jat Tehnika

Novi detalji investicije postali su poznati krajem 2019. godine kada su domaći mediji objavili aranžman kompanije sa državom. Najavljeno je da će MTU u Srbji zaposliti najmanje 440 radnika na neodređeno vreme u periodu od 2021. do 2027. godine.

Tango Six je ekskluzivno dobio priliku da čuje više detalja o budućoj strategiji zapošljavanja kompanije koja je počela i sa adekvatnom promocijom svoje buduće kadrovske politike u obrazovnom sistemu. Naš portal je pre tri dana objavio da MTU Srbija nastavlja sa potragom za vazduhoplovne inženjere različitih specijalizacija.

Polaganje kamena temeljca dogodilo se 5. jula 2021. godine, nakon kašnjenja od šest meseci zbog globalne pošasti koja je desetkovala vazduhoplovnu industriju.

MTU je u novembru 2020. godine sa Er Srbijom zaključio šestogodišnji ugovor o održavanju turbo-mlaznih motora.

Komentari

D

Da mogu da rade remont EJ200 u Srbiji, pa i da razmislimo o polovnim spanskim ili italijanskim Typhoon-ima.

Odgovori
L

S R E C N O

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Send this to a friend