Novi sistem raspoznavanja „svoj-tuđ“ prvi put uočen na avionima MiG-29SM+ srpskog RV i PVO

1. maj 2024

Tokom vežbe “Vihor 2024“ RV i PVO baziralo svoje letelice i na aerodromu Dubinje kod Sjenice

30. apr 2024

[RAT U UKRAJINI] Tajna isporuka američkih raketa ATACMS, teška situacija ukrajinskih snaga na frontu

27. apr 2024

Delegacija Nacionalne garde Ohaja sa RV i PVO Vojske Srbije ponovo o bezbednosti letenja

26. apr 2024

[POSLEDNJA VEST] Hrvatskoj isporučeno prvih 6 višenamenskih borbenih aviona Rafal

25. apr 2024

4. Vazduhoplovni samit jugoistočne Evrope – SEAS: Najveći regionalni skup vazduhoplovne industrije održan u Beogradu

25. apr 2024

[REPORTAŽA] Združena taktička vežba “Vihor 2024“: Izazovni meteo-uslovi, premijere i atraktivni nastupi avijacije

20. apr 2024

[RAT U UKRAJINI] Na Krimu najverovatnije pogođena još jedna ruska vazduhoplovna baza, hoće li Ukrajina napokon dobiti značajniju američku vojnu pomoć?

20. apr 2024

Argentina konačno rešila problem supersonične vojne avijacije, od Danske nabavljeni američki F-16

19. apr 2024

Iznad Kosova i Metohije danas leteo francuski izviđački avion King Air 350 ASLR

16. apr 2024

Vežba PVO “Štit 24“: Hrvatska vojska prvi put lansirala raketu sistema Mistral 3

16. apr 2024

Vazduhoplovni samit jugoistočne Evrope u Beogradu: Najava drugog dana konferencije

15. apr 2024

[RAT U UKRAJINI] Rusi i dalje napreduju, PVO Ukrajine na izdisaju

13. apr 2024

Renoviranje manevarskih površina i održavanje piste na aerodromu „Pukovnik-pilot Milenko Pavlović“ u toku

10. apr 2024

Višenamenski borbeni avion Rafal: Od nedostatka porudžbina do navale naručilaca

10. apr 2024

Vučić: Potpisivanje ugovora za Rafale u naredna dva meseca

9. apr 2024

Vazduhoplovni samit jugoistočne Evrope u Beogradu: Najava agende u civilnom delu dvodnevnog programa

9. apr 2024

[RAT U UKRAJINI] Intenziviranje ruskih ofanzivnih dejstava, Ukrajinci izveli napad besposadnim letelicama na do sada najudaljenije ciljeve unutar ruske teritorije

5. apr 2024

[POSLEDNJA VEST] Vučić 8. aprila sa Makronom o Rafalima, prvi put javno pomenuta potencijalna nabavka helikoptera H125M od Erbasa

4. apr 2024

Srpska ambasadorka u Parizu sa direktorom Dasoa, prva fotografija naoružanog hrvatskog Rafala

2. apr 2024
Na aerodromu Morava ministru odbrane i vojnom vrhu prikazan modernizovani Orao i besposadne letelice, među kojima i najnovija CH-95
U prvom planu kineske BPL CH-92A, pored njih Pegazi, ispred njih najnovija CH-95. Evidencijski brojevi kao i naoružanje su na fotografiji primetno zamućeni / Foto: Ministarstvo odbrane

Na aerodromu Morava ministru odbrane i vojnom vrhu prikazan modernizovani Orao i besposadne letelice, među kojima i najnovija CH-95

Kako je prošlog petka prenelo Ministarstvo odbrane, potpredsednik Vlade i ministar odbrane Miloš Vučević i načelnik Generalštaba Vojske Srbije general Milan Mojsilović obišli su istog dana vojni aerodrom Morava gde im je prikazan deo letačke obuke pripadnika 98. vazduhoplovne brigade, kao i taktičko-tehnički zbor dela naoružanja i vojne opreme.

Ministar Vučević je, nakon obilaska, istakao da se nastavlja modernizacija Vojske Srbije, i da je na prikazu moglo da se vidi naoružanje i vojna oprema koju je vojska uvela u upotrebu. To se, kako je rekao, odnosi pre svega na besposadne letelice i program modernizacije lovačko-bombarderske avijacije (LBA), a za dosadašnje opremanje naoružanjem i opremom je poručio da je to samo ‘‘najava svega onoga što ćemo raditi u okviru Ratnog vazduhoplovstva i protivvazduhoplovne odbrane‘‘.

Taktičko-tehnički zbor organizovan je na betonskoj platformi ispred novog hangara. Na fotografiji je BPL CH-92A. Interesantno je da su ubojna sredstva za letelice blurovana, iako smo neka već imali prilike da vidimo do sada / Foto: Ministarstvo odbrane

Na fotografijama i video-materijalu koje je objavilo Ministarstvo odbrane, mogu se videti neki interesantni detalji vezani za ono što je tog dana prikazano na aerodromu Morava. To se pre svega odnosi na to šta je viđeno u letu, i šta se nalazilo na statičkoj izložbi, a upravo je tematski i bilo vezano za ono o čemu je ministar odbrane govorio – besposadne letelice i modernizacija LBA.

Modernizovani NJ-22 Orao leteo je sa podvesnim teretom koga su činila dva četvorocevna lansera L-4-128 nevođenih raketa Munja kalibra 128 mm / Foto: Ministarstvo odbrane

U letačkom delu prikaza prisutni su mogli da vide modernizovani jurišni avion Orao u dvosedoj varijanti NJ-22, jednu od dve takve letelice koje se koriste u programu razvoja modernizacije za ovaj tip aviona. Iako od 2016. godine više puta najavljivana, do sada nismo videli niti jednu naznaku početka serijske modernizacije Orlova, niti nam je poznato u kojoj fazi se nalazi ovaj proces. Planirano je bilo osavremenjavanje eskadrile aviona, sa akcentom na modernizaciji dvoseda.

BPL Pegaz u letu iznad Lađevaca / Foto: Isečak iz video snimka Ministarstva odbrane Srbije

Pred ministrom i vojnim vrhom letela je i domaća besposadna letelica Pegaz, a može se uočiti da je to bio jedan od prototipova. Na zemlji su bila prikazana još dva primerka ove letelice zajedno sa svojim komandnim stanicama. Podsetimo, u ugovorom o nabavci šest kineskih besposadnih letelica CH-92A, obuhvaćen je i transfer tehnologije sa pomenute kineske letelice na domaći Pegaz. Tako dorađeni prototipovi isporučeni su početkom 2022., a ove godine se očekuju i prve serijske letelice kojih je planirano 12.

Taktičko-tehnički zbor na kome su prikazani svi tipovi izviđačko-borbenih besposadnih letelica, sa pripadajućim naoružanjem i komandnim stanicama, organizovan je ispred novog hangara, odnosno na novoj betonskoj platformi ispred pomenutog objekta. Pored već navedenih Pegaza, 353. izviđačka eskadrila Sokolovi predstavila je i kineske izviđačko-borbene letelice CH-92A, kao i najnovije sredstvo sa kojim raspolaže, najveću i borbeno najmoćniju BPL u RV i PVO, takođe kinesku CH-95.

CH-95, upadljivo dosta veća od letelice CH-92A / Foto: Isečak iz video snimka Ministarstva odbrane Srbije

Kao što je Tango Six već preneo, CH-95 je premijerno prikazana na manifestaciji Granit 2023 gde je izložena letelica imala novu, neobičnu i interesantnu šemu farbanja. Prošlog petka na lađevačkom aerodromu se mogao videti drugi primerak koji ima identičnu šemu, sa istim bojama, kao i letelice CH-92A. Međutim, treba naglasiti da CH-95 još uvek nije zvanično predstavljena, kao što je to urađeno za CH-92A. Ono što se još može uočiti na objavljenim fotografijama je da su evidencijski brojevi na svim BPL zamućeni, što je i slučaj sa naoružanjem koje je bilo postavljenu uz njih.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Pe

Pohvale za drzavno rukovodstvo koje iz godine u godinu ulaze u Vojsku Srbije .

Odgovori
Re

Preneti transfer tehnologije i za CH-95 i štancati ko viršle i njih i „Pegaze“ ali i vodjene rakete za njih.Otkupiti licencu od koga god za topove 30,40 i 57mm,peogramiranu municiju,“ Iglu,Verbu,Mistral,pa i Pancir“ koliko god da košta i nelutati više sa ovim nesretnim “ Orlom“ i nevodjenim raketama u 21 veku.Ok 2-3 Orla ostaviti samo kao platforma za ispitivanje naoružanja i ništa više.Neve dići na status „Pečore“,“Kubove“ modernizovati kao Česi i naravno dobro platiti ljude npr.napravi top 57 mm sa tim i tim TT zahtevima ako je uspešno izvoli nagradu 300000 evrića,za državu mnogo jeftinije od licence.Treba samo verovati u naše ljude i dati im šansu samo što država neće to da prepozna.

Odgovori
St

A zaboravio si da spomenes naoruzanje za srpsku pdomornicu i baterije za Tesla tornjeve.

Re

Stojko

Aj ponovo pročitaj šta sam napisao,šta od toga tačno ne može država da uradi?Od Rusa može transfer tehnologije ako ništa drugo u ovom momentu,može i od bilo koga drugog nemora od Rusa,ali taj drugi da je analogan Rusima.Srbija mora sama proizvoditi gore navedene topove i rasprskavajuću municiju za njih kao i savremene MANPADS sisteme.Za toliko može i mora,kao i osvajanje proizvodnje vodjene municije za artiljeriju.Niko netraži „Raptore“ i nuklearne podmornice ali ovo gore je itekako moguće ako se hoće.

Ga

Када је киша сваки дан трава се не коси. Ако је и продају или користе, не сме да иструне, а када сваки дан пада киша, још једном да знате нема кошења.

St

@Realni
Transfer tehnologija od zemlje pod sankcijama se sigurno ne gleda dobronamerno. Da je to tako lako dozvoljeno, tehnologije bi se transferovale u Iran i Severnu Koreju i iz Irana i severne Koreje bez ikakvih problema. A kao sto vidis to nije slucaj. Druga stvar, transferovali smo tehnologiju od Kineza, sto automatski iskljucuje transfer tehnologije od vecine NATO zemalja, ako si obratio paznju vec su bile izjave NATO clanica o kupovini naoruzanja iz Kine. A ako jos malo bolje obratis paznju, Amerikanci su ozbiljno uskoratili vojnu pomoc Turskoj jer su Tursci, druga NATO vojska, kupili S-400 od Rusa, iako nista ne govore na to sto recimo Grcka ima sovjetsko naoruzanje od ranije.

Yo

@Stojko
Mi nismo u NATO pa da podležemo logičnim uslovljavanja kao Turska.
Realni je naveo najrealniju moguću opciju – jer nama se zabranjuje i uvoz iz nesankcionisanih zemalja.
Zemlje NATO prosto žele da uvaljuju svoju paprenu robu inferiornijeg kvaliteta od njihovih pvo konkurenata.
Nema tu dileme kada je odbrana u pitanju – naročito u vreme kada se svi intenzivno opremaju.
Kupićemo Rafale sa Zapada, verovatno nešto i od Amera – i uspostaviće se kojekakav ravnotežni odnos.
Ne radi se o tome da li smemo, već moramo pazariti licence za ono što bi nam uzelo brda love i godine istraživanja – i to što pre.
Eto npr. Kosovo* dobilo Bajraktare, dobiće i F-16 od Turaka za koju godinu kada Turska krene da osavremenjuje flotu – i dobijaće još štošta sa svih strana, a ovo što mi trenutno imamo – pa upitno je koliko bi potrajalo u sukobu većeg intenziteta – pa se zato i modernizuje i nabavlja novo.

St

@Yoda
Ne znam u kojoj Realni i ti zemlji zivite ali da dodje licno Hruscov i da nam na USB disku da podatke o tehologiji za brzu proizvodnju fotonskih torpeda, mi bi to mozda mogki da pravimo za 100 godina. Vrhunac srpske elektronske industrije je kineski Fox, Tesla i Gorenje, a masinska industrija sklapa Mercedes-like kamione iz 60tih godina proslog veka,avojna namenska pravi municiju i uspe da sklopi manje kolicine oklopnih vozila od uvezenih delova. Pegaza razvijamo od 2011. i napravljena su 2 ili 3, tenkove i avione modernizujemo godinama unazad bez konkretnih efekata, PVO sistem od vec postojecih komponenti pokusavamo da sklopimo od 2016…

IT

Наопако колико је травуљина изџикљала! Очигледно – војска нема регрута да је покосе!

Odgovori
Re

Vojska i netreba da kosi travu nego da se obučava i vežba,hvala Bogu pa je prekinuta ta praksa.

rk

Debili ne znaju da redovna vojska nije cistila nista oko poletno-sletnih staza. Samo su avio oruzari imali pristup pisti i avionima i vozaci kamiona za gorivo i rasciscavanje piste ostalima nije dozvoljen pristup.

IT

Е, куд ми вас двојица нисте били старешине 1986., ВП 8868, аеродром Пула! Не да смо косили него и ПП појас копали!

С

Вала смо је у Краљеву косили 89 па је све прштало.

rk

To je bilo najstroze bilo zabranjeno u Skopskom Petrovcu. Skoplje je uvek imalo letova preko cele godine jedino mozda u Puli u zimskom periodu nisu imali.

Vl

3 puta dnevno pada kiša, ni dvorište ne možemo da pokosimo…

Vu

Da li je poznato koliko CH-95 je kupljeno?

Odgovori
Mi

Ni koliko ni posto. Vojna tajna, strogo pov, utices na borbenu gotovost objavom tih podataka.

Mi

Vojska između ostalog treba da kosi travu tako se ako ništa pokazuje ozbiljnost u poslu kojim se bave.
Ako nisi u stanju da pokosiš travu kako ćeš da odbraniš onda državu.
Reći će ma ne da mi se, nije to moj posao itd.

Odgovori
Mo

Vidite koliko ne znate a komentarišete..
Ako se trava pokosi i ne osuši pre skupljanja možete je baciti i namučiti da je pokupite..zato se ne kosi dokle god najavljuju kišu..

Tr

Narod ne zna, ali neprijatelj zna tacan broj..

Odgovori
Vl

Modernizovana maketa Orla koju vodaju kao mecku sa izlozbe na izlozbu. Modernizovace barem jedan serijski model tamo negde oko 2033 eventulno.

Odgovori
Pe

Sto se trave tice vremenski uslovi ne dozvoljavaju kosenje i susenje iste za seno. Inace zivim na 7 km od aerodroma, svake godine mi sa sela platimo aerodromu za zakup po hektaru sto uzimamo seno, ogromna je povrsina celog kompleksa, a cene je simbolicna. Kad stanu padavine i ogreje sunce u roku od 7 dana sve ce biti CISTO.

Odgovori
Dz

Kada procitam o navodnoj modernizaciji Orla,dodje mi da se smejem na sav glas.Kakva crna modernizacija aviona koga ni Rumunija vise ne koristi,mada je Rumunska vojska dosta jaca od nase.Orao je osmisljen za blisku podrsku kopnenih trupa.Bio je dobar avion nekada davno.Sada sluzi za politiku,politicari ga predstavljaju kao neko dostignuce da bi dobili poene.Zato sam rekao,ako politicari vode vojsku kao sto je slucaj kod nas,od te vojske nema nista.Orao moze da ponese najvise 2800 kg ubojnih sredstva.Nasi jednostavno nemaju jace motore za Orla, obzirom da on koristi Rols Rojs motore da bi uopste nosio bar malo vise ubitacnog tereta.Za izradu novih radara nemamo tehnologiju.Apsolutno pranje novca i politicka reklama.Umesto,da neko se neko zalozi stvarno za nabavku aviona za blisku podrsku kopnenih snaga.Npr.A-10 Thunderbolt 2 je avion kakav treba srpskoj vojsci,plus je najbolji avion te namene na svetu sa najvise ratnog uspeha.Na sebi nosi 455 kilograma celika kojim je oklopljen.Radar jak sa velikim dometom.Ispod poseduje 11 podvesnih tacaka za razlicita ubojna navodjena sredstva.Poseduje GU-8 Avenger top od 30 milimetara koji bukvalno od svakog tenka,oklopnog vozila,bunkera pravi otpad u komadima.Neverovatno agilan,zilav avion sa velikim manevarskim sposobnostima i velikom nosivoscu navodjenh raketa tipa Hellfire,AGM 65 Maverick,AIM Sidewinder 9 za borbu u vazduhu i mnogo toga, naravno da ne izostavimo elektroniku i sposobnost za elektonsko ratovanje samog aviona.Novac koji se navodno ulaze u Orla,ne opravdava taj trosak jer se ne dobija nista.Da je Orao za modernizaciju Rumuni bi to prvo uradili.Treba samo neko,ko nema veze sa politikom da razgovara sa americkim partnerima ozbiljno na temu nabavke aviona A-10 Thunderbolt 2 cime bi vojska Srbije visetruko uvecala svoju ukupnu borbenu moc…

Odgovori
Op

Srbiji ne treba nikakav A-10. Nijedna zemlja ga nema osim Amerike, niti ce ga bilo koja zemlja dobiti. Amerikanci svakako gledaju da ga izbace iz upotrebe.
Srbiji treba avion-jurisnik poput SU-25. Eh sada, toga dobavljati više ne moze i zapad ce svaku zemlju koja ga ima na lageru i zeli prodati, potiskat da ga salje Ukrajincima.
Zato, sto bi bila opcija – da bi bilo volje i para – , je dvomotorna poboljsana kopija SU-25. To bi moglo sa napr. (polovnim) Tumanski R-25 motorima pa ih kupovat širom svijeta (bar ih ima na izvolte) ili ako ih ima, sa domaceg lagera. Moglo bi se i rijesiti sa novim Kineskim motorima ili polovnim RR, opet ako ih ima na domacem lageru. Avion nije nista posebno, tehnika jednostavna, lak za održavanje i oporavku a radi kao konj.

Pa

Ako su komentarisao. Jos da si pogodio ista, sta kazes, nosi agm65 i aim9, elektronsko ratovanje. Preporuka za nas. Radar za orla verovatno presretaca ili da bi navodio sta, 2800 kg …video ti to nekad na orlu? Da malo odmoris?

Tr

Sada ce ti dezurni rusofili reci da je su25 bolji. Mislim i ja sam donekle rusofil ali ne zivim u snovima..Super je su25 kada bijes teroriste, no u svakom drugom slucaju nema sta da trazi pored A10..

Me

Gari, A-10 je penzionisan. Nema od toga ni brrrrrrrm više

Mi

Gospodo, gde se to A-10 pokazao protiv vojske opremljene savremenim naoruzanjem? U Iraku? I tamo su im skinuli 5-6 komada sovjetskim iglama i Kubovima. Na Balkanu je pogodjen lakim pvo al se izvukao. U Ukrajni ne bi preziveo jedan dan na frontu. Osvestite se.

Jeste dobar avion ali prevazidjen odavno osim za vijanje papučara u Tojotama. Takav avion nema sta da radi na modernom ratištu.

Razvoj Orla2 ima visestruku ulogu za nasu zemlju. Za namensku industriju prevashodno, a sekundarno kao borbeni trenazni avion koji ima neiskoriscenog naleta. Nama A-10 ne treba nizasta. To bi bilo poklanjanje para amerikancima.

Yo

Oni tenkovi zaglavljeni u kolonama – ranije ruskim a sada ukrajinskim – izazivaju blagi adrenalinski šok kod pilota A-10…
Drugo je pitanje da li bi preživeo susret sa ruskom ili ukrajinskom pvo, ali bi razneo pomenute kolone na sitne opiljke ukoliko bi mu upale u domet – i to je nepobitna činjenica.
Orlovi služe čemu služe, stari su to aparati, ali makar uspešno testiraju raznorazne domaće novitete koji mogu naći primenu i u nekim budućim bpl ili sl. – i to je svakako jedan od najprodavanijih prioriteta.

Mi

@Dzingis Han Ameri ne prodaju A-10 nikome, kao i F-22. A-10 ima samo jednu namjenu ( misiju ) i obavlja je izvrsno. Bliska zračno-kopnena podrška pješadiji i lako oklopnim jedinicama. A Ameri kao Ameri, pošto je vojska u Americi veliki posao, razmišljaju da zamjene A-10

Ga

Орлове су прво намеравали у Румунији да продају Иранцима, чак су њихови пилоти и летели на њима 1989. Тада код нас нико није смео ружну реч да каже о овом авиону. То је било за живота Н.Ч. После његовог пада, Запад није дао даље радње у овом смеру. Али већ од 1995., полако престају да лете. Значи када су се они одлучили још тада на овакав приступ онда следи да нама никада није сервирана права истина. Ако му се у Моми ревизија ради 3 године, ако са моторима ништа није урађено, где је ту перспектива, једино наш понос да смо некада нешто направили. Мотори су ти који су му још на почетку одредили судбину.

Vl

Odakle sve iskačete?
Rumunska verzija Orla nikada nije bila u nivou kvaliteta sa našom. I da su imali podršku da nastave održavanje bili bi još u upotrebi.
Jednostavno, Orlovi za sada nemaju alternativu za zamenu a kada se ista pojavi, uradiće se ono što je neminovno. Dotle, ćutimo i krpimo ono što imamo.
Lovačke priče za A10 i LA avijaciju koja je sposobna za napade po zemlji ipak ostavite po strani. U celoj priči i dalje stoji konstatacija (koja je uzgred i potvrđena u Ukrajini i svim ranijim ratovima) da su Su 25 i A10 nezamenljivi za podršku trupama i napade na ciljeve na zemlji. Moderni avioni to mogu ali je ipak specijalizovana stara garda bolja.

А

@Milki

Амери итекако продају А-10, тј. покушавали су касних 70тих и раних 80тих, али се нико није упецао да га купи, с обзиром да је тада био незрела платформа. Тек у својим последњих итерацијама, са савременијим системима за осматрање и пре свега бољом ваздушним наоружањем у облику вођених ракета и бомби је А-10 сазрео у правог јуришника и ловца тенкова. Али, сада је проблем што га је време прегазило, с једне стране, док с друге, политика му не иде на руку, јер једноставно већина држава нема финансијског простора да набави и одржава такву специјализовану платформу у мирнодопским условима.

@Gale

Румуни су случај за себе. За разлику од нас, они никада нису усвојили нити имали способност да потпуно производе Орле (што је створило проблем око резервних делова током наших ратова 90тих, јер нису могли да набављају од нас) и никада нису спровели наш програм повећаја поузданости Орла с краја 80тих. Када се на то дода практично минималан налет који су Румуни остваривали краје 80тих и почетком 90тих, као и потреба редуковања трошкова ваздухопловства, није ни чудо што су се Румуни постепено свели на (додуше модернизовани) МиГ-21, а све остале ваздухоплове повукли из употребе.

A 10 u američkoj armiji ima smisla i ulogu zahvaljujući podršci i taktici. Kod nas bi bio glineni golub. Zadnjih godinu i nešto dana rata u ukrajini mogli smo na mnogo primera videti da niti jedno oružje ma koliko god bilo kvalitetno i sposobno nije samo sebi dovoljno. Pravilan način upotrebe i skromnijih sredstava može dati dobre rezultate na terenu.

Op

Na zadnjoj slici nije VS CH-95 nego VS CH-92 ali bez optike? CH-95 nije odozdo plave boje kao CH-92?

Odgovori
Ž

OpFor777

Јесте СН-95, погледајте мало боље, виде се плави кракови елисе. На тој летелици је она трокрака, док је на 92А двокрака. То се види и на насловној фотографији где 95ца има исту шему фарбања као 92А.

Оптоелектроника је на обе летелица увлачећа.

Op

@Zivojin: Jeste, u pravu ste. Hvala na ispravci. Sad vidjeh YouTube prilog.
Izgleda su farbani od ozdo plavom bojom nakon „Granita“ ili ih ima vise u raznorazne šeme.

Rp

Više o travi…

Odgovori
Vl

Pa kada kiša pada 3 puta dnevno…

Vl

Da li su i preostalih 5 Orlova (48 sekund snimka) modernizovani?

Odgovori
Ž

Vlad

У тексту стоји:

“do sada nismo videli niti jednu naznaku početka serijske modernizacije Orlova“

Vl

Živojin,
Hvala…

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor